Verschillen
Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.
| Volgende revisie | Vorige revisie | ||
| openwave:1.30:applicatiebeheer:probleemoplossing:programmablokken:e-mail_collegialetoets [2024/01/08 09:06] – aangemaakt - Externe bewerking 127.0.0.1 | openwave:1.30:applicatiebeheer:probleemoplossing:programmablokken:e-mail_collegialetoets [Ongeldige datum] (huidige) – verwijderd - Externe bewerking (Ongeldige datum) 127.0.0.1 | ||
|---|---|---|---|
| Regel 1: | Regel 1: | ||
| - | ====== Email vanuit collegiale toets====== | ||
| - | Bij een geregistreerd document waar een collegiale toetsing op staat, kan vanuit het collegiale toetsing detailscherm met de knop linksonder eenmalig een email verstuurd worden naar de collegiale toetser. | ||
| - | |||
| - | ==== Noodzakelijke instellingen ==== | ||
| - | |||
| - | * De instelling //Sectie: Documenten// | ||
| - | * EN de bovenliggende hoofdzaak (dus bijvoorbeeld de omgevingszaak waar het document onder hangt) mag niet geblokkeerd zijn | ||
| - | * EN de **email van de collegiale toetser** bij de medewerkerstabel moet gevuld zijn met een valide emailadres (de ontvanger van de email) | ||
| - | * EN de **email van de inlogger** bij de medewerkerstabel moet gevuld zijn met een valide emailadres | ||
| - | * EN de **webmailinstellingen** moeten kloppen: zie bij Instellen/ | ||
| - | * EN bij de **Emailsjablonen** moet er voor de gewenste module een sjabloon bestaan waarbij de eigenschap //Is sjabloon voor standaardmail naar collegiale toetser?// aangevinkt staat en // | ||
| - | * EN het veld **//Toetser gemaild//** (ddmailverstuurd) is leeg. Dit veld wordt gevuld wanneer de mail verstuurd wordt, wat betekent dat de mail maar eenmalig verstuurd kan worden. | ||
| - | |||
| - | **Goed om te weten**: er zal bij opstellen van de mail niet gekeken worden naar of er input parameters bij het sjabloon staan opgegeven, eveneens wordt er niet gekeken naar eigenschappen als //Bijlagen toevoegen//, | ||
| - | |||
| - | {{tag> | ||